Lue menestystarina: Case Varaosa.fi

Case: varaosa.fi – sähköpostikampanja

Toteutimme asiakkaallemme varaosa.fi verkkokaupalle sähköpostikampanjan. Valitsimme asiakkaan ohjeistuksen mukaan seitsemänsadan yritysosoitteen kohderyhmän, jolle lähetimme toteuttamamme markkinointikirjeen.
Kampanja nosti sivuston kävijämäärän 65-kertaiseksi kampanjaa edeltävään päivään verrattuna. Mainostetun tuotteen myynti ylitti reilusti kahdenkymmenenviidentuhannen euron rajan seuraavan kahdentoista tunnin aikana. Osoitteista 99 prosenttia oli valideja ja postien aukaisuprosentti oli erittäin korkea.

”Kokeilin MeiliMarkkinoinnin sähköpostikampanjaa piristääkseni varaosa.fi verkkokauppani myyntiä. Kampanja tehtiin kesäkuussa, enkä todellakaan odottanut sellaisia tuloksia kuin kampanja tuotti. Kaupan kävijämäärät ja kampanjatuotteen myynti hyppäsivat ennätyslukuihin. Minä vain tilasin kampanjan ja MeiliMarkkinointi hoiti kaiken puolestani. Suosittelen kokeilemaan. Meillä ainakin toimi yli odotusten.”

Timo Salakka, toimitusjohtaja Akaan Autotarvike Oy

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *