Tehokkain tapa löytää uusia asiakkaita

Email-markkinointi

on tutkitusti tehokkain ja edullisin markkinointikanava uusien yritysasiakkaiden löytämiseen. Esimerkiksi printtimainontaan verrattuna se on erittäin edullista ja tavoittaa kohderyhmän selvästi tehokkaammin.
MeiliMarkkinointi toteuttaa koko email-mainoskampanjan palveluna; toimittaa halutut yritysosoitteet, toteuttaa responsiivisin markkinointikirjeen ja hoitaa sen lähetyksen valitulle kohderyhmälle. Toimitamme vain GDPR-hyväksyttyjä yritysosoitteistoja yritysten väliseen sähköpostimarkkinointiin.

Edulliset kertakampanjat

Meiltä voit tilata email-kampanjan Suomen edullisimmin hinnoin. Asiakkaamme ei tarvitse sitoutua kuukausittaisiin maksuihin tai kalliisiin aloituspaketteihin. Voit toteuttaa email-mainoskampanjan avullamme aina kun tarvetta on. Kampanjamme sisältävät osoitteiston, mainoksen graafisen toteutuksen ja lähettämisen. Kertakampanjan hinnat alkaen 390 €.

Millaisia tuotteita tai palveluita kannattaa markkinoida sähköpostikampanjoilla? - Kaikkia

Oli kyseessä tuote tai palvelu, markkinoinnin tehokkuus perustuu aina sille, miten hyvin mainos tavoittaa vastaanottajat. Tuhannen euron printtimainos on seuraavana aamuna roskapussissa, eikä se anna mitään muuta tietoa kuin mitä mainokseen on saatu mahdutettua. Sähköpostimainos on tehokas ja tarkasti osuva markkinoinnin väline, jonka linkkien kautta voi jakaa rajoittamattoman määrän helposti saatavaa lisäinformaatiota. Myytävä hyödyke voi olla mikä tahansa.

Meidän kampanjoilla myyt mitä vaan

Kun kohderyhmä valitaan oikein ja mainoskirjeestä suunnitellaan kohderyhmää puhutteleva voi sähköpostikampanjan avulla lisätä minkä tahansa tuotteen tai palvelun myyntiä. Toteutimme asiakkaallemme Waste2M Oy:lle kampanjan, jossa mainostimme Green Master pyöräkuormaajia. Tarkoin valittu kohderyhmä tuotti ensimmäisen kaupan välittömästi kampanjapostituksen lähettämisen jälkeen.
Menestyskampanjan resepti on yksinkertainen:
- hiottu, asiakasryhmää kiinnostava sanoma
- tavoitetta palveleva, yrityksen näköinen responsiivinen mainos
- riittävän suuri vastaanottajaryhmä
- teknisesti oikein toteutettu kampanjan lähettäminen

Ota meihin yhteyttä jos tavoitteenasi on:

- myydä tehokkaammin tuotteitasi tai palveluitasi
- löytää uusia yritysasiakkaita
- lisätä yrityssivustosi tai muiden digitaalisten kanaviesi kävijämääriä

MeiliMarkkinointi hoitaa puolestasi:

- kohdeyritysten kartoituksen ja email-osoiterekisterin
- responsiivisen kampanjakirjeen suunnittelun
- kampanjakirjeiden lähettämisen sovittuna ajankohtana
- tulosten seurannan ja raportoinnin
- hälytysviestit toivottuun email-osoitteeseen kiinnostuneista asiakkaista

Asiakkaamme ei tarvitse:

- maksaa korkeita "liittymismaksuja" tai jatkuvaa kuukausimaksua
- suunnitella itse kampanjakirjeitä
- hallinnoida ja kerätä osoiterekistereitä potentiaalisista yritysasikkaista.

Email-markkinointikampanjan toteuttaminen

1) Kohderyhmän valinta

Kohderyhmä voi perustua yrityksen omaan postituslistaan tai jos kohteena on B-to-B -asiakkaat voi MeiliMarkkinointi toimittaa halutun osoitekokonaisuuden. B-to-B -kohderyhmän voi rajata mm. toimialan, sijainnin, henkilöstömäärän, liikevaihdon tms. perusteella. Esimerkiksi kaikki Tampereen alueella toimivat 5 - 50 henkilöä työllistävät yritykset. Tällaiselle poiminnalle voisi paikallinen yritys tarjota esimerkiksi siivous- tai taloushallintapalveluita.
Katso MeiliMarkkinoinnin Yritysosoiterekisterit »

2) Tavoitteen asettaminen, viestin suunnittelu ja toteuttaminen

Haluttu viesti toteutetaan yrityksen graafisen ilmeen mukaiseksi. Viestin tekninen rakenne toteutetaan responsiiviseksi, jotta viesti toimii kaikilla päätelaitteilla. Liike-elämän palveluksessa olevat henkilöt lukevat sähköposteja usein älypuhelimilla tai padeilla.

3) Viestin lähettäminen

Kampanja toteutetaan sovittuna ajankohtana sovittua lähetyssykliä käyttäen. Käytämme lähettämiseen vain Suomessa sijaitsevia SSL-suojattuja palvelimia.

4) Tavoitteiden seuranta ja raportointi

Kampanjan onnistumista täytyy pystyä seuraamaan. Nousiko laskeutumissivun kävijämäärät? Tuliko tapahtumaan ilmoittautumisia? Kävikö messuständillä kuhina? Email-kampanjan toteutumisesta saa myös teknisen raportin, josta selviää mm. postien avausprosentti ja laskeutumissivuilla käyneet yritykset.

Kun haluat hankkia uusia asiakkaita nopeasti ja edullisesti - ota yhteyttä
Jyri Hokkinen
myyntijohtaja
050 5436 035
myynti@meilimarkkinointi.fi